Wednesday, July 8, 2015

For the very first person - 8 tracks post.



Hari ini 8 Mei 2015, pukul 10 malam.
I have a little confession to make.

I always thought that you are a wonderful person and yes you have everything in my list. But I can never understand why I didnt have the guts to talk in real life with you, never more than 10 seconds. I wish I can stare right back at your eyes and have a conversation, have a little laugh together, have a peacefull little mindful debates. LINE was a great way to talk to you because I can hide away my feelings, and for all that midnight or all day talks on LINE with you I am entirely gratefull.

Here I am pouring my sincerest heart out:")

Saya mungkin tidak dapat menjelaskan apa yang saya rasakan sekarang dengan kata - kata yang tepat, tapi izinkan saya bermain dengan kata kata yang saya punya..

Saya berpikir terlalu banyak ketika menyukai anda. Lalu hari ini saya membuat sebuah hipotesis. Mungkin saya telah membuat terlalu banyak pikiran di sekitar fakta yang terjadi di antara kita berdua. Saya membangun sebuah perasaan tanpa melihat untuk siapa saya membangunnya. Mungkin saya terlalu jauh terperangkap dalam stereotipe otak saya tentang cinta, tentang Anda. Mungkin saya jatuh cinta bukan pada Anda, tapi pada seseorang yang telah saya buat dalam otak saya. Saya tidak berdaya karena saya bukan benar benar merasa..

Maafkan saya, saya jatuh cinta pada fantasi tentang Anda.

Saya berdebar, salah tingkah. Anda pasti lelah melihat kelakuan saya yang selalu berbeda dengan ucapan saya kepada Anda. Saya selalu overeact, dan hari ini saya malu.

Saya malu kepada anda.
Malu terhadap perkataan saya, malu terhadap tingkah laku saya, malu terhadap gestur saya.

Malu terhadap perasaan saya.

So I'm about to try to let it go. Saya sudah berusaha ribuan kali dan gagal ratusan ribu kali. Mungkin bukan takdir Saya untuk dapat berada di dekat Anda.

All this time i could never understand what my feelings for you are called, but thank you,

you're the very first person to make me feel this way.



p.s. I still think you are the most wonderful person I met. You still got me goosebums and butterflies even when I know it will never mean anything for you. I dont know how much longer my heart will longs for you, I can never assure you anything. I'm just going to pray for you form a far, that'd be my only right. I hope life works out for you, I wish you have a happy sucsessfull life, I wish you stay as wonderful as you are today, I hope one day you can call me as one of your dearest friend.

sarahannida

No comments:

Post a Comment